Sunday, October 24, 2010

Keindahan Bukit Keluang Resort..

Bukit Keluang Resort, Besut adalah sebuah resort yg amat cantik dan indah terletak di berhampiran Pantai Bukit Keluang. Rekabentuk resort ini amat unik kerana sentuhan senibina tradisional Melayu.


Resort ini mempunyai lebih 50 buah bilik dari pelbagai jenis dari taraf standard jenis vila. Harga bilik pula dari RM180 hingga RM800 satu malam. Harga bilik tidak mahal mana kerana anda dapat memilih bilik yang bersesuaian cita rasa anda dan dengan kemudahan yang terdapat di resort ini.


Suasana bilik amat menarik dengan ukiran kayu dan bermotif tradisional Melayu. Bilik juga amat selesa dan hiasan lampu yang memberi kepuasan kepada tetamu resort ini.


Resort ini juga menawarkan pakej seminar dengan kadar harga yang berpatutan serendah RM85 seorang dengan bilik tidur berkongsi Pakaj seminar tanpa menginap ditawar pada harga RM35 seorang. Kemudahan dan peralatan multimedia untuk seminar yng disediakan untuk melancar perjalanan seminar.


Dengan buah kolam terdapat di resort untuk kemudahan tetamu dengan lanskap yang menarik. Yang pasti anda akan berpuas hati dan terpukau kehebatan resort ini...

No comments:

Post a Comment